Nainen makoilee hämähäkkikeinussa. Haaveilee kenties tulevista opinnoista ajatuksissaan.

Maisteri- ja DI-ohjelmat Tampereen yliopistossa

Oletko jo suorittanut alemman korkeakoulututkinnon? Hae maisteri- tai DI-ohjelmiimme! Tältä sivulta löydät kaikki yli 70 suomenkielistä maisteri- ja DI-ohjelmaamme.

Perustutkintokoulutuksemme

Tämän sivun koulutukset sopivat alemman korkeakoulututkinnon jo suorittaneille. Tutustu myös

Englanninkieliset maisteri- ja DI-ohjelmat (sivu englanniksi)

Jos etsit ensimmäistä korkeakoulututkintoasi, tutustu

Suomenkieliset kandidaatti- sekä kandidaatti- ja maisterikoulutukset

Englanninkieliset kandidaatti- sekä kandidaatti- ja maisteriohjelmat (sivu englanniksi)

Etsitkö haussa olevia koulutuksia?

Kaikkiin koulutuksiimme ei ole hakua joka vuosi. Haussa olevista tutkintokoulutuksista löydät lisätietoa alla olevasta linkistä. Koulutukset alkavat syksyllä 2024.

Lisätietoa tutkinto-opiskelijaksi hakemisesta

Maisteri- ja DI-ohjelmat tiedekunnittain

Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta

Johtamisen ja talouden tiedekunta

Yhteiskuntatieteiden tiedekunta

Lisätietoa hakemisesta

Voit hakea suomenkielisiin koulutuksiimme kevään toisessa yhteishaussa, lukuunottamatta teatteritaiteen koulutuksia. Koulutuksiin haetaan Opintopolku.fi-palvelussa. Löydät linkin Opintopolkuun koulutuksen tiedoista. Lisää tietoa hakemisesta saat Opiskelijaksi Tampereen yliopistoon -sivulta.

Kaipaatko lisätietoja?

Tampereen yliopiston hakijapalvelut auttavat sinua tutkinto-opiskelijaksi hakemiseen liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä!