Kandidaatti- ja maisterikoulutukset Tampereen yliopistossa

Tältä sivulta löydät kaikki suomenkieliset kandidaatti- sekä kandidaatti- ja maisterikoulutuksemme. Suurin osa koulutuksistamme on kandidaatti- ja maisterikoulutuksia. Tämä tarkoittaa sitä, että kun haet koulutukseen, haet suoraan oikeutta suorittaa sekä alemman että ylemmän korkeakoulututkinnon. Tutustu tarjontaan ja löydä oma juttusi noin 50 tutkintokoulutuksen joukosta!

Perustutkintokoulutuksemme

Tämän sivun suomenkieliset koulutukset sopivat erityisesti ensimmäistä korkeakoulututkintoaan etsiville. Tutustu myös

Englanninkieliset kandidaatti- sekä kandidaatti- ja maisterikoulutukset (sivu englanniksi)

Oletko jo suorittanut alemman korkeakoulututkinnon?

Suomenkieliset maisteri- ja DI-ohjelmat

Englanninkieliset maisteri- ja DI-ohjelmat (sivu englanniksi)

Etsitkö haussa olevia koulutuksia?

Kaikkiin koulutuksiimme ei ole hakua joka vuosi. Lisätietoa hakukohteistamme sekä tutkinto-opiskelijaksi hakemisesta löydät alla olevasta linkistä. Koulutukset alkavat syksyllä 2024.

Lisätietoa tutkinto-opiskelijaksi hakemisesta

Kandidaatti- sekä kandidaatti- ja maisterikoulutukset tiedekunnittain

Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta

Tekniikan ja luonnontieteiden tiedekunta

Yhteiskuntatieteiden tiedekunta

Lisätietoa hakemisesta

Voit hakea suomenkielisiin koulutuksiimme kevään toisessa yhteishaussa, lukuunottamatta teatteritaiteen koulutuksia. Koulutuksiin haetaan Opintopolku.fi-palvelussa. Löydät linkin Opintopolkuun kunkin koulutuksen tiedoista. Lisätietoa hakemisesta saat Opiskelijaksi Tampereen yliopistoon -sivulta.

Kaipaatko lisätietoja?

Tampereen yliopiston hakijapalvelut auttavat sinua tutkinto-opiskelijaksi hakemiseen liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä!