TLC tarjoaa henkilöstölle verkostoitumismahdollisuuden eri aiheiden parissa

5. huhtikuun 2022

Teaching and Learning Centre avaa korkeakouluyhteisön henkilöstön käyttöön uuden verkostoitumisympäristön opetuksen ja oppimisen teemoihin Teamsissa. TLC-toimijayhteisö tarjoaa nyt paremman mahdollisuuden verkostoitua erityisen teeman (SIG, Special Interest Groups) ympärillä.

Toimijayhteisössä on avoimia kanavia, joissa osassa on fasilitaattori tai fasilitaattoreita. Uusia kanavia perustetaan korkeakouluyhteisöstä nousevien toiveiden perusteella. Pääset nyt jo liittymään alla lueteltuihin kanaviin:

• SIG Fasilitointi
  • SIG Climate University
  • SIG Global Educators for Development
  • SIG Opinnollistaminen

Liity itsellesi mieluisaan tai merkitykselliseen yhteisöön, jossa pääset innostumaan, ideoimaan, jakamaan hyviä käytäntöjä.

TLC-toimijayhteisöön pääset liittymään Teamsissa (kirjautuminen TUNI-tunnuksilla).

Mikäli sinua kiinnostaisi jonkun teemaryhmän perustaminen, niin ota rohkeasti yhteyttä tlc@tuni.fi.