Teaching and Learning Centre toivottaa hyvää kesää!

22. kesäkuun 2022

Teaching and Learning Centre (TLC) on Tampereen korkeakouluyhteisön yhteinen verkosto, joka tarjoaa henkilöstölle pedagogista tukea ja koulutusta sekä verkostoitumismahdollisuuksia. Lukuvuoden 2021–2022 aikana tapahtumien, koulutusten, verkkosivujen ja Teamsin SIG-kanavien kautta on tavoitettu kattava joukko opettajia sekä ohjaus- ja tukipalveluiden henkilöstöä.

Keskikesän juhlan lähestyessä on aika kiittää kaikkia verkoston toimijoita sekä yliopistolla että ammattikorkeakoululla ja toivottaa koko korkeakouluyhteisön väelle rentouttavaa kesää. Myös TLC-toimijat viettävät kesää kukin tahoillaan:

• TLC-blogin toimitus on vetäytynyt kesätauolle ja palaa elokuun alussa virkistyneenä työhön. Voit lähettää uusia tekstejä myös kesätauon aikana. Lue ohjeet Blogi-sivun vasemman laidan Kirjoita blogiin -painikkeen takaa.
  • TLC-sähköpostin ja pedagogisen tuen lomakkeen kautta tulleisiin viesteihin vastataan juhannuksen jälkeen seuraavan kerran elokuussa. Tietojärjestelmiin liittyvää apua on saatavilla läpi kesän IT Helpdeskin tarjoamana. Katso yhteystiedot ja aukioloajat IT-palveluiden Intra-sivuilta. lock
  • Teamsin SIG-kanavien toiminta jatkuu normaalisti osallistujien aktiivisuudesta ja lomailusta riippuen.

Kiitos lukuvuoden yhteistyöstä. Jatketaan taas elokuussa!

Hyvää kesää!

Toivottavat,