TLC teemaviikko: Loikkaanko vai ryöminkö, mitä digiin tulee? TLC – opettamisen ja oppimisen keskus opetus- ja ohjaushenkilöstön tukena

24. marraskuun 2021

Opetuksen lisääntynyt digitaalisuus haastaa kokenuttakin opettajaa. Millaista koulutusteknologiaa käytän opetuksessani? Ovatko tekemäni valinnat pedagogisesti perusteltuja? Mistä aloitan, kun siirrän opetukseni verkkoympäristöön?

Tampereen korkeakouluyhteisön Teaching and Learning Centren sivustolta löydät kattavan digipedagogiikan tietopaketin, josta voit löytää uusia ideoita opetuksen suunnitteluun ja toteutukseen etä- ja hybridipedagogiikan aikakaudella. Voit poimia parhaat ideat opetuksen rikastamiseen ja vuorovaikutuksen lisäämiseen tai edetä ohjatun suunnitteluprosessin alusta loppuun Digipedagogiikka-osion ohjeita seuraten.

Päivän blogitekstissä IT-asiantuntija Suvi Junes tähyää horisonttiin pohtiessaan, miltä näyttää tulevaisuuden opetus digipedagogiikan näkökulmasta.

Tule mukaan iltapäivän tweetchat lock-keskusteluun Twitterissä klo 15.30-16.00. Luo itsellesi Twitter-tili, ota seurantaan @tuni_tlc ja liity mukaan keskusteluun tai nappaa itsestäsi kuva TLC-roll-upin edessä ja twiittaa #tuni_tlc!

Tervetuloa osallistumaan!