Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Tietotekniikka, Tekniikan kandidaatti ja diplomi-insinööri - orientaatio

Tervetuloa opiskelemaan tietotekniikkaa tieto- ja sähkötekniikan kandidaatin tutkinto-ohjelmaan Hervannan kampukselle!

Orientaatioviikko

Opintosi alkavat maanantaina 21.8.2023 kokoontumisella Hervannan kampuksella. Saat tarkempia tietoja päivän ohjelmasta sähköpostiisi.

Aloittavien info pidetään maanantaina 21.8.2023 kello 12:00 Hervannan kampuksella, Tietotalon luentosalissa TB103. Osa orientaatioviikon tapahtumista toteutetaan etänä. Uusille opiskelijoille suunnattuja puheenvuoroja sekä opiskeluun liittyviä ohjeita kootaan Moodle-verkkopalveluun. Tutustumalla niihin jo etukäteen saat hyvän startin yliopisto-opintoihin. Pääset Moodle-alueelle rekisteröityäsi  Tuni-tunnuksesi. Linkin Moodleen ja ohjeet löydät Uuden opiskelijan sivulta.

Tutkinto-ohjelmasi opiskelijat ja opettajat sekä opiskelijajärjestösi TietoTeekkarikilta tervehtivät sinua kampuksella ja järjestävät ohjelmaa orientaatioviikon aikana.

Tuutorit apuna opintojen aloituksessa

Orientaatioviikolla sinua on auttamassa tutustumisessa ja opintojen aloituksessa omat tuutorit. Tuutorryhmiin jako tapahtuu heti ma 21.8.2023!

Opintojen suunnittelu

Opintojen alkuvaiheessa saat apua opintojen suunnitteluun  Johdanto tekniikan opintoihin -opintojaksolla, jolla käydään opettajatuutorisi johdolla monipuolisesti läpi opiskelua Tampereen yliopistossa ja omassa tutkinto-ohjelmassasi.

Kiltasi toivottaa sinut myös tervetulleeksi

Jokainen opiskelija kuuluu oman ammattialansa mukaiseen järjestöön. Sinun kiltasi on https://tietoteekkarikilta.fi/

Elokuussa nähdään!

Olli Hotakainen