Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Ohjelmistotekniikka, Tekniikan kandidaatti ja diplomi-insinööri, Pori – orientaatio

Tervetuloa opiskelemaan Ohjelmistotekniikkaa tieto- ja sähkötekniikan kandidaatin tutkinto-ohjelmaan Porin kampukselle!

Orientaatioviikko

Opintosi alkavat maanantaina 21.8.2023 kello 12 kokoontumisella Porin kampuksella pääaulassa, jossa tuutorit ottavat sinut vastaan. Saat tarkempia tietoja päivän ohjelmasta sähköpostiisi.

Uusille opiskelijoille opiskeluun liittyviä ohjeita kootaan Moodle-verkkopalveluun. Tutustumalla niihin jo etukäteen saat hyvän startin yliopisto-opintoihin. Pääset Moodle-alueelle rekisteröityäsi  Tuni-tunnuksesi. Saat tarkemmat ohjeet tästä sähköpostiisi.

Tuutorit apuna opintojen aloituksessa

Orientaatioviikolla sinua on auttamassa tutustumisessa ja opintojen aloituksessa omat tuutorit.

Opintojen suunnittelu

Opintojen alkuvaiheessa saat apua opintojen suunnitteluun  Johdatus insinöörityöhön -opintojaksolla, jolla käydään opettajatuutorisi johdolla monipuolisesti läpi opiskelua yliopistossa ja omassa tutkinto-ohjelmassasi.

Elokuussa nähdään!

Olli Hotakainen
Tietotekniikan tutkinto-ohjelman koulutusasiantuntija (Tampere)
tite.opiskelu.tau [at] tuni.fi (tite[dot]opiskelu[dot]tau[at]tuni[dot]fi)