Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Tietopohjaisten web-järjestelmien maisteriohjelma, Pori ja Seinäjoki – orientaatio

Tervetuloa opiskelijaksi Tietopohjaisten web-järjestelmien maisteriohjelmaan!

Onnittelut! Sinut on valittu suorittamaan joko diplomi-insinöörin tutkintoa Tietotekniikan DI-ohjelmaan tai filosofian maisterin tutkintoa Tietojenkäsittelyopin maisteriohjelmaan. Kotikampuksesi on joko Porin tai Seinäjoen yliopistokeskuksen kampus.

Orientaatioviikko

Opintosi alkavat orientaatioviikon merkeissä keskiviikkona 23.8.2023.

ke 23.8.2023

• klo 12 Tutkinto-ohjelman yhteinen infotilaisuus ja hops-klinikka,
    Tilaisuuteen voi osallistua joko etänä tai Porissa ja Seinäjoella

Infotilaisuus järjestetään hybridinä eli voit osallistua siihen sekä etäyhteyden kautta että omalta kampukseltasi.Tarkemman orientoivien viikon ohjelman ja ohjauspalveluiden yhteystiedot löydät elokuun alussa yhteiseltä Moodle-alueelta.

Tapaamisiin elokuussa!

Yhteystiedot:

DI-koulutus: Olli Hotakainen tite.opiskelu.tau [at] tuni.fi (tite[dot]opiskelu[dot]tau[at]tuni[dot]fi)
FM-koulutus: Heli Rikala cs.studies.tau [at] tuni.fi (cs[dot]studies[dot]tau[at]tuni[dot]fi).

Julkaistu: 9.6.2022
Päivitetty: 21.6.2023