TAMKin opiskelijan käsikirja

Medianomi (ylempi AMK), Sarjamuotoinen tv-käsikirjoittaminen - orientaatio

Tiedot opintojen aloituksesta ja ensi syksyn lähijaksoista tulevat sivustolle näkyviin viimeistään perjantaina 7.6.24.

Tämän jälkeenkin muutokset ovat mahdollisia – Tarkistathan siksi aloitustilat ja kellonajat uudestaan vielä elokuun alkupuolella.

Lämpimät onnittelut!

Tervetuloa Sarjamuotoisen tv-käsikirjoittamisen tutkinto-ohjelmaan suorittamaan Medianomi (ylempi AMK) tutkintoa.

Opiskelun alkaminen

Opinnot alkavat Mediapoliksen kampuksella elokuun loppupuolella Sarjamuotoinen analyysi -kurssilla ja opintojen orientaatiolla osoitteessa Mediapolis, Ransunraitti 1, Tampere.

Orientaation aikana tutustut TAMKiin, opintojesi sisältöihin ja käytäntöihin sekä muihin ryhmäsi opiskelijoihin. Jotta pääset hyvin vauhtiin opinnoissasi, on tärkeää, että osallistut aloituspäiviin.

Mikäli sinun täytyy tuoda alkuperäiset haussa käyttämäsi tutkinto- ja työtodistukset mukanasi orientaatiopäivään, siitä tiedotetaan sinulle sähköpostitse etukäteen.

Tarkemmat tiedot opintojen aloituksen ajankohdasta ja sisällöstä tulevat sivustolle näkyviin viimeistään perjantaina 7.6.2024.

Opiskeluvälineet

Ammattikorkeakouluopinnoissa on paljon verkossa tapahtuvaa työskentelyä, joten oma tietokone on suositeltava.

Koulutuksen opetussuunnitelma

Tutustu koulutuksesi opetussuunnitelmaan.

Tulevat lähijaksot

Ensi syksyn opintojen lähijaksot (Mediapoliksen kampus) ja zoomissa pidettävät masterclassit, joilla läsnäolosi on välttämätön löytyvät alta.

Tähän lista syksyn opetuspäivistä.

Opiskelijalle kertyy kustakin kotimaan lähijaksosta ruokailu- ja majoituskustannuksia.

Kevään 2025 lähijaksot ja masterclassit ilmoitetaan ensi syksyn aikana.

Lisätiedot

Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi [at] tuni.fi (etunimi[dot]sukunimi[at]tuni[dot]fi)

Tutkintovastaava Teppo Nuutinen p. 050 3119685

• lomalla 10.6.- 4.8.2024

Opinto-ohjaaja Maija Joensuu p. 040 648 6306

TAMK palvelupiste (mm. opiskelutodistukset yms.)

• TAMK pääkampus Palvelupisteessä, tila B1-44
  • palvelupiste.tamk [at] tuni.fi (palvelupiste[dot]tamk[at]tuni[dot]fi)
  • p. +358504142416
Julkaistu: 17.4.2024