Punainen neliö

Normaalikoulun opetusjärjestelyt 14.5.2020 alkaen

Tampereen yliopiston normaalikoulun perusasteen luokat 1-9 palaavat valtioneuvoston päätöksellä 13.5.2020 päättyvästä etäopetuksesta takaisin lähiopetukseen 14.5.2020 alkaen. Lähiopetuksen opetusjärjestelyjen käytännön asioista sekä hygieniasta ja rajoituksista huolehtimisesta tiedotetaan tarkemmin toukokuun alkupuolella.

Normaalikoulun lukio jatkaa koulutuksen järjestäjämme Tampereen yliopiston päätöksellä etäopetusta 30.5.2020 saakka eli kevätlukukauden loppuun. Lukiokoulutuksen osalta koulutuksen järjestäjän päätöksenmukaiseen opetusjärjestelyyn on lainsäädännön puitteissa mahdollisuus.

Kevätjuhlia ei järjestetä tavanomaiseen tapaan lauantaina 30.5.2020, etäyhteyksin tai muin järjestelyin toteutettavasta ohjelmasta tiedotetaan erikseen.