Punainen neliö

Kevään 2021 ylioppilaskokeiden tulokset julkaistaan 18.5.2021

Kevään 2021 ylioppilaskokeiden tulokset julkaistaan 18.5. kouluille. Kokelaan arvostellut koesuoritukset annetaan kokelaalle ja alle 18-vuotiaan kokelaan huoltajalle nähtäväksi Oma Opintopolku -verkkopalvelussa 19.5.2021 klo 9.00 alkaen.

• Kirjaudu palveluun osoitteessa https://opintopolku.fi/oma-opintopolku/
    • omilla pankkitunnuksillasi tai
    • mobiilivarmenteella.
  • Alle 18-vuotiaan kokelaan huoltaja voi kirjautua palveluun omilla tunnuksillaan ja nähdä kokelaan tulokset ja koesuoritukset.

Lautakunta julkaisee tulosten julkaisemisen yhteydessä lopulliset hyvän vastauksen piirteet kokeista verkkosivuillaan. Perusteet, joiden mukaan arvostelu on suoritettu, ilmenevät lopullisista hyvän vastauksen piirteistä ja lautakunnan arvostelua koskevista määräyksistä.

Kevään 2021 tutkinnon pisterajat julkaistaan 18.5.2021 klo 9.00 lautakunnan verkkosivuilla.

Lukiossamme edelleen opiskeleville kokelaille kokeiden tulokset ladataan myös Wilmaan 18.5. aikana.