Punainen neliö

Haku Norssin lukioon auki 23.2.-7.4.2021

Norssin ykkösasiana on oppiminen

Norssi on Tampereen yliopiston koulu. Keskikokoinen, noin 270 opiskelijan lukio luo turvallisen opiskeluilmapiirin. Opiskelijan kohtaaminen ja ohjaaminen ainutkertaisena yksilönä on kunnia-asiamme. Valmistamme opiskelijoitamme maailmaan, jossa asenne ja kyky oppia ratkaisevat. Pidämme tärkeänä elinikäisen oppimisen valmiuksia, kattavaa yleissivistystä sekä oman yksilöllisen opiskelupolun rakentamista. Ohjaamme opiskelijoita vastuullisuuteen sekä opinnoissaan että kestävän kehityksen näkökulmasta. Norssissa voit laajentaa opinto-ohjelmaasi tavoitteidesi mukaisesti myös korkeakouluopintojen puolelle kätevästi samalla kampuksella!

Voit valita hakukohteistamme mieluisimman:

• Monipuolisen yleisilinjamme
  • Talous- ja elinkeinoelämään painottuneen Business Norssi -linjamme
  • Sorin Sirkuksen kanssa toteutettavan Sirkustaiteen lukiolinjamme

Kaikilla linjoilla opiskelevilla on lisäksi mahdollisuus halutessaan suorittaa lukiomme sMed -opintokokonaisuuden opintoja. sMed on luonnontieteitä, ihmistieteitä ja lääketiedettä yhdistelevä koulukohtainen opintokokonaisuutemme, joka on avoinna kaikille lukiolaisillemme.

Klikkaa tästä Norssin lukion hakukohteisiin Opintopolku.fi -palvelussa

Täytä Opintopolun hakemuksen lisäksi Norssin lukion sähköinen ainevalintakortti yhteishaun aikana:

Klikkaa tästä Norssin lukion sähköiseen ainevalintakorttiin.