Sairaanhoitaja

Sosiaali- ja terveysalan täydennyskoulutus

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut auttavat vahvistamaan ammattitaitoasi esimerkiksi hoitotyön, fysioterapian, johtamisen ja työnohjauksen osalta. Koulutuksia voi suorittaa yksittäisinä moduuleina tai kattavampina kokonaisuuksina. Organisaatioille räätälöimme koulutuskokonaisuuksia juuri teidän tarpeeseen.

Räätälöityjä koulutuksia sote-alan organisaatioille

Koulutusta juuri teidän tarpeeseenne!

Mikäli organisaatiollanne on tarve kouluttaa useampi työntekijä kerralla, voimme räätälöidä teille oman koulutuksen. Sovimme koulutuksen sisällön, aikataulun ja toteutustavat kanssanne niin, että paketista tulee juuri teille sopiva. Alta löydätte esimerkkejä myös valmiista rungoista räätälöitäviksi koulutuksiksi. Ole yhteydessä, niin voimme keskustella lisää!

Ota meihin yhteyttä!

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut yhdistää vahvaan juuristoon uudet versot: asiakkaille tutut asiantuntijat ja laadukkaat koulutukset. Yhteisen nimen alle yhdistyvät Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun jatkuvan oppimisen palvelut.

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen kehityosaajana [at] tuni.fi (kehityosaajana[at]tuni[dot]fi).

Tree – Jatkuvan oppimisen palveluiden logo ja naurava nainen.