Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Navigaattori - matalan kynnyksen ohjaus & tuki

Navigaattori tarjoaa matalan kynnyksen tapahtumia ja neuvontaa kaikkien opiskelijoiden hyvinvoinnin tueksi. Navigaattori toimii kampuksilla ja verkossa, ja se on avoinna kaikille opiskelijoille, joilla on opiskeluoikeus Tampereen yliopistossa.

Voit tulla kysymään Navigaattorista ilman ajanvarausta neuvoa ja tietoa koskien opiskeluasi tai hyvinvointiasi. Autamme sinua löytämään oikeat tukitahot, jos ongelmasi ei ratkea heti. Lisäksi järjestämme opiskelijoiden hyvinvointia tukevia tapahtumia, päivystyksiä ja vertaisryhmiä. Löydät Navigaattorin kampus- ja verkkotoiminnan ohjelman alempaa tältä sivulta!

Huomioi että käytössäsi ovat edelleen kaikki muutkin yliopiston yhteiset ja tiedekuntaiset ohjauspalvelut. Jos haluat käydä tilannettasi läpi asiantuntijan kanssa pitkäjänteisemmin tai jos asiasi on arkaluontoinen, varaa aika yksilökeskusteluun. Katso ohjauspalveluiden yhteystiedot alta.

Navigaattorin toiminnassa noudatetaan korkeakouluyhteisön turvallisemman tilan periaatteita. Tutustu niihin Intrassa!

Löydät Navigaattorin myös Instagramista - Ota @navigaattori_tampereuni seurantaan!

File:Instagram logo 2016.svg - Wikipedia

Navigaattorin tapahtumat, päivystykset ja vertaisryhmät

Navigaattorin toimii Hervannan ja keskustan kampuksilla sekä verkossa läpi lukuvuoden. Löydät palvelun piirissä järjestettävät tapahtumat, neuvontapäivystykset, palveluesittelyt ja vertaistuen ryhmät alla olevasta valikosta. Valikko on jaettu keskustan ja Hervannan kampusten sekä verkkotoiminnan otsikoiden alle. Tästä huolimatta kaikki Navigaattorin tapahtumat ovat avoinna jokaiselle opiskelijalle tiedekuntaan ja kotikampukseen katsomatta. Klikkaa tapahtuman nimeä listauksessa lukeaksesi lisää.

Navigaattorin ohjelma täydentyy ja päivittyy lukuvuoden aikana. Tältä sivulta löydät aina ajantasaisimman tiedon järjestettävistä tapahtumista.

Julkaistu: 23.10.2020
Päivitetty: 26.3.2024