TAMKin opiskelijan käsikirja

Insinööri (ylempi AMK), Älykäs ja uusiutuva sähköenergiantuotanto

Onneksi olkoon opiskelupaikasta! Olet lämpimästi tervetullut opiskelemaan "Älykäs ja uusiutuva sähköenergiantuotanto" YAMK-koulutukseen TAMKiin!

Kevään 2023 opetuspäivät

Aloitusajankohta: 13.1.2023 klo 9 - 15.

Tutkinto-ohjelman opetuspäivät ovat pääsääntöisesti parillisten viikkojen perjantaisin klo 9 - 15.

Tutkinto-ohjelman omien opintojaksojen opetus tullaan toteuttamaan käyttäen etäyhteyksiä (Teams ja Zoom). Opetustilanteiden tallenteet sekä kaikki materiaali tullaan jakamaan opintojaksojen verkkosivuilla.

Opintoihin kuuluvia, vapaasti valittavia, TAMKin ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon yhteisiä opintojaksoja toteutetaan osittain myös lauantaisin. Näiden toteutustavat ovat opintojaksokohtaisia.

Koulutuksen opetussuunnitelma

Tutustu opetussuunnitelmaan ennen opintojen alkua:

Omat laitteet

Opiskelu YAMK-tutkinnossa edellyttää paljon itsenäistä työskentelyä tietokoneella. Tutkinto-ohjelmassa opiskelua varten tarvitset mahdollisuuden käyttää tietokonetta niin lähipäivissä kuin lähipäivien ulkopuolella. Otathan tietokoneen mukaan jo ensimmäisenä päivänä.

Lisätietoja

• Opintoasiainkoordinaattori Mervi Vainikainen, p. 050 311 9735, mervi.vainikainen(at)tuni.fi
  • Vastuuopettaja Aki Korpela p. 040 637 2840, aki.korpela(at)tuni.fi
  • Tutkinto-ohjelmavastaava Jarkko Lehtonen, p. 040 723 9590, jarkko.lehtonen(at)tuni.fi