TAMKin opiskelijan käsikirja

Dataosaamisen ja tekoälyn (ylempi AMK)

Onneksi olkoon opiskelupaikastasi! Olet lämpimästi tervetullut opiskelemaan Dataosaamisen ja tekoälyn YAMK-tutkintoon TAMKiin!

Opintojen alkaminen

Opiskelu alkaa TAMKin pääkampuksella orientaatiopäivällä 11.1.2024 klo 16 tilassa A3-24. Opiskelupaikan vastaanottaneen ja läsnäolevaksi ilmoittautuneen opiskelijan on oltava tällöin henkilökohtaisesti paikalla. Sijainti ja kampuskartta: https://www.tuni.fi/fi/tutustu-meihin/tamk/paakampus. TAMKin pääkampus sijaitsee osoitteessa Kuntokatu 3, 33520 Tampere.

Koulutuksen opetussuunnitelma

Tutustu tutkinto-ohjelman opetussuunnitelmiin ennen opintojen alkua.

Kevään ja syksyn 2024 opetuspäivät

Tutkinto-ohjelman opetuspäivät ovat pääsääntöisesti parillisten viikkojen torstaisin klo 16.30 – 19.30 ja perjantaisin klo 9.00 – 16.00. Opetuspäivät ovat kaikille pakollisia. Lisäksi opintoihin kuuluvia TAMKin ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon yhteisiä opintojaksoja toteutetaan osittain myös lauantaisin. Huomaathan, että 90 opintopisteen tutkintoa suorittavien tulee valita opintoja myös vaihtoehtoisista syventävistä opinnoista.

Omat laitteet

Opiskelu YAMK-tutkinnossa edellyttää paljon itsenäistä työskentelyä tietokoneella. Tutkinto-ohjelmassa opiskelua varten tarvitset mahdollisuuden käyttää tietokonetta niin lähipäivissä kuin lähipäivien ulkopuolella. Otathan tietokoneen mukaan jo ensimmäisenä päivänä.

Lisätietoja

Tutkintovastaava Pekka Pöyry p. 040 866 9817, pekka.poyry(at)tuni.fi (koulutukseen ja opintojen sisältöön liittyvät kysymykset)

Loma-aikana ja akuuteissa kysymyksissä auttaa myös

Julkaistu: 27.10.2023