Kestävä ja uudistuva logistiikka

1.9.2023-31.12.2024

Hakuaika

15.3.2023-12.8.2023

Koulutus on osallistujille maksuton.

Kaupunki

Tiedekunta tai osaamisyksikkö

Opetuksessa käytettävät kielet

suomi

Koulutusala

Johtaminen, hallinto ja talous
Rakentaminen
Tekniikka ja luonnontieteet
Tietojenkäsittely ja teknologia
Yhteiskunta

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Opetustapa

Monimuoto-opetus

Opintojen taso

Muut opinnot

Maksutonta täydennyskoulutusta kuljetus- ja logistiikka-alan ammattilaisille.

Uutta osaamista ja tutkittua tietoa kuljetus- ja logistiikka-alan asiantuntijatehtävissä työskenteleville ja alalle suuntautuville.

Päivitä osaamisesi vastaamaan logistiikka-alan tarpeita

Kestävä ja uudistuva logistiikka -koulutuskokonaisuus on rakennettu vastaamaan tulevaisuuden osaamistarpeisiin tunnistaen logistiikka-alan rajapinnat muihin toimialoihin. Näin muodostuu pintaa syvemmälle menevä kokonaisuus logistiikka- ja liikennealan tulevaisuuden keskeisistä osaamisista.

Kuljetus- ja logistiikka-alan työtehtävät ja osaamistarpeet muuttuvat vauhdilla toimintaympäristön ja teknologian kehittyessä. Uutta osaamista tarvitaan mm.

• digitalisaation etenemisen
  • kasvavan ympäristönäkökulman
  • vastuullisuuden vaatimuksen
  • liikenteen uusien palvelumallien
  • energiaratkaisujen seurauksena.

Kestävä ja uudistuva logistiikka -koulutus on suunnattu logistiikka-alalla asiantuntijatehtävissä jo työskenteleville sekä asiantuntijatehtäviin haluaville henkilöille. Koulutus on suunniteltu tehtävän työn ohessa.

Kestävä ja uudistuva logistiikka -koulutus

• on suunniteltu yhdessä alan organisaatioiden kanssa.
  • vastaa alan asiantuntijatehtävien osaamistarpeeseen.
  • auttaa alan organisaatioita saamaan osaavaa henkilöstöä.

Koulutuskokonaisuus on 15 opintopistettä ja teemaa lähestytään jokaisella opintojaksolla eri näkökulmasta. Kokonaisuudesta voi suorittaa tarvittaessa myös yksittäisiä opintojaksoja (5 op). Opittua on mahdollista ja suositeltavaa soveltaa omaan työhön.

Kysy minulta lisää

Koulutusta rahoittaa

Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama.

Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.

Osaamisen kehittäjät -uutiskirje ja podcast

Haluatko kuulla toiminnastamme, uusista koulutuksista, tapahtumista sekä hankkeista? Tai kuunnella korkeakouluyhteisön ja työelämän eri aiheiden asiantuntijoiden haastatteluita?

Kokemuksia

Haluatko tietää miten yksilöt ja organisaatiot ovat kehittäneet osaamistaan?