Yrityspäivät 2023 Tampereella

Julkaistu 25.1.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Yrityspäivät on Suomen suurin korkeakouluopiskelijoille ja vastavalmistuneille suunnattu rekrytointi- ja verkostoitumistapahtuma Yrityspäivät järjestetään Tampereen yliopiston keskustan ja Hervannan kampuksilla 1.-2.2.2023, nyt jo 32. kertaa. Tapahtumassa voi tutustua ständeillä yli 130 yrityksen työpaikkoihin ja toimintaan.

Hei opiskelija!

Onko sinulla vielä ensi kesän työpaikka saamatta? Oletko pohtinut työpaikan vaihtoa? Kiinnostaisiko sinua oman alan työt? Tervetuloa Tampereen yliopiston kampuksilla 1.-2.2. järjestettävään, Suomen suurimpaan korkeakouluopiskelijoiden rekry-tapahtumaan, Yrityspäiville!

Yrityspäivät on klo 10-16, 1.2. keskustan kampuksella ja 2.2. Hervannan kampuksella järjestettävä messuhenkinen rekry-tapahtuma, johon osallistuu tänäkin vuonna yli 130 yritystä.

Työnhaun lisäksi, messuilla ovat puhumassa keskiviikkona 1.2. klo 11 Jani Toivola keskustan kampuksella auditorio D10a:ssa, sekä torstaina 2.2. klo 13 Hervannan kampuksella Festian isossa salissa presidentti Tarja Halonen!

Katso täydellinen yrityslistaus, aikataulut ja yrityshakukone Yrityspäivien verkkosivuilta.

Älä nuku onnesi ohi, nähdään Yrityspäivillä!