Uuden kirjastojärjestelmän käyttöönotto etenee - kirjastot sulkeutuivat 14.12.

Julkaistu 10.12.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjasto_suljettu_v2
Kirjaston järjestelmävaihdos etenee ja datan siirrot sekä järjestelmän käyttöönottovaihe sulkivat kirjaston kaikki toimipisteet. Kirjastotilat ovat suljettuina 14.12.2019-6.1.2020 ja painettuihin aineistoihin liittyvät asiakastoiminnot verkossa ovat poissa käytöstä järjestelmävaihdoksen aikana 14.12.2019 - 2.1.2020. Uusi kirjastojärjestelmä avataan verkossa 2.1.2020 ja kirjastot palvelevat normaalisti 7.1.2020 alkaen.
  • Linna-kirjaston hiljainen lukusali korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
  • Arvon-kirjaston oppimiskeskus (2. krs) korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytössä kulkukortilla 24/7.
  • TAMK Pääkampuksen kirjaston 2. kerroksen yhteydessä olevaan tenttiterraarioon on pääsy 2. kerroksen ovien kautta kulkukortilla.
  • Hervannassa tilojen 24/7 käyttö on suljettu. Ei pääsyä kulkukortilla.

Jatkossa sinun tulee käyttää kirjastoasioinnissasi asiakastiedoissasi Tampereen korkeakouluyhteisön sähköpostiosoitetta, joka on @tuni.fi -päätteinen.

• Tämä muutos ei koske korkeakouluyhtisön ulkopuolisia asiakkaita.

Kirjaston palveluiden ollessa suljettuna et voi uusia, lainata, tehdä varauksia tai maksaa maksujasi tällä välillä.

• Kirjaston verkkomaksumahdollisuus tulee olemaan poissa käytöstä myös alkuvuodesta 2020, joten nyt kannattaa hoitaa kaikkien kirjastojen maksut pois ennen katkosta.
  • Tämän lisäksi myös Linna-kirjaston käteismaksujen vastaanotto päättyy 14.12.2019. Tämän jälkeen maksumahdollisuus on maksukortilla ja myöhemmin alkuvuodesta 2020 kirjastojärjestelmän verkkomaksulla.

Uusi kirjastojärjestelmä avataan verkossa 2.1.2020.

Kirjastojen toimipisteet avautuvat normaalein palveluajoin 7.1.2020.

E-aineistojen käyttö jatkuu normaalisti koko ajan vanhan Andor-hakuliittymän kautta.

Koostetusti muutosviestintää löydät muutossivustoltamme https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/kayta-kirjastoa/kirjastojarjestelma-uudistuu.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä kirjastoon: %20kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Lisätietoja: Projektipäällikkö, verkkopalveluasiantuntija, Timo Vuorisalmi, timo.vuorisalmi [at] tuni.fi (timo[dot]vuorisalmi[at]tuni[dot]fi)

Tiedotus: Tietopalvelusuunnitelija, Marjatta Ojala, %20marjatta.ojala [at] tuni.fi (marjatta[dot]ojala[at]tuni[dot]fi)