Tue kestävää rakentamista

Julkaistu 5.3.2024
Kuva Rakennustalosta
Kuva: SKYFOX / Marko Kallio
Rakennettu ympäristö vaikuttaa hyvinvointiimme, turvallisuuteemme, yhteiskuntamme sosiaaliseen ja taloudelliseen toimivuuteen sekä ilmastoon ja luontoon. Kehitämme ihmisen ja ympäristön kannalta parempia ratkaisuja rakentamiseen. Lahjoittajana olet konkreettisesti mukana rakentamassa kestävämpää maailmaa.

Tutkimukseen ja koulutukseen panostaminen on paras tae ihmisten, yhteiskunnan ja maapallon kestävälle tulevaisuudelle. Tutkimuksesta syntyy tuoretta ajattelua ja uusia ratkaisuja. Niistä syntyvä hyvä valuu koko yhteiskuntaan, yhteiseksi hyväksi. Tiede koskettaa meitä kaikkia.

Miksi lahjoittaisin yliopistolle?

Tutkimus ja koulutus synnyttävät uutta osaamista, liiketoimintaa ja työllisyyttä. Meiltä valmistuvat yhdistävät ennakkoluulottomasti eri tieteenaloja ja osaavat soveltaa oppimaansa työelämässä.

Lahjoituksilla on yliopistollemme suuri merkitys. Ne auttavat meitä taloudellisen vakautemme varmistamisessa. Haluamme tarjota tulevaisuudessakin tasokasta, uusimpaan tutkimukseen pohjautuvaa koulutusta ja kannustaa luovaan, uutta synnyttävään ajatteluun.

Lahjoittamalla mahdollistat tutkimuksen ja koulutuksen korkean tason säilymisen. Yhdessä löydämme ratkaisuja yhteiskuntamme kohtaamiin haasteisiin ja edistämme kestävää kehitystä.

Mihin voin lahjoittaa ja miten?

Löydät yliopiston sivulta tietoa lahjoituskohteistamme.

Voit tehdä kertalahjoituksen tai ryhtyä kuukausilahjoittajaksi helposti ja turvallisesti verkossa. Voit lahjoittaa yksityishenkilönä tai oman organisaatiosi tai yrityksesi nimissä.

Jos haluat tehdä yli 10 000 euron lahjoituksen, ota yhteyttä varainhankintapäällikköömme Elina Suojanen-Laineeseen.