Konetekniikka

Konetekniikan tutkinto-ohjelma, monimuotototeutus, Parkano

Tampereen ammattikorkeakoulu

Konetekniikan insinööriksi

Haluatko kehittyä konetekniikkaa sisältävien tuotantoprosessien ja tuotteiden suunnittelun, valmistuksen ja ylläpidon ammattilaiseksi?

Koulutustyyppi

AMK-tutkinto

Tutkintonimike

Insinööri (AMK)

Suunniteltu kesto

4 vuotta

Koulutuksen laajuus

240 op

Kaupunki

Parkano

Opiskelumuoto

Monimuotototeutus

Konetekniikan tutkinto-ohjelmassa opintosi painottuvat tuotteiden suunnitteluun ja koneautomaatioon. Voit myös suunnata opintojasi valitsemaasi erityisosaamiseen, kuten tuotantotekniikkaan ja teollisuustalouteen.

Monimuotototeutuksessa voit opiskella työn ohessa. Teknologiateollisuuden markkinat ovat globaalit, joten koulutus tähtää konetekniikan kansainväliseen osaamiseen. Esimerkiksi Pirkanmaalla toimii suuri määrä yrityksiä, jotka tarvitsevat toiminnassaan konetekniikan ammattilaisia - laitteiden suunnittelussa ja valmistuksessa, ostotoiminnoissa, tuotannon pyörittämisessä ja myynnissä.

Infotilaisuudet:

9.8. klo 16.30 Kopar Oy, Sepänkatu 2, Parkano

10.8. klo 16.30 ProSilva Oyj, Teollisuustie 3, Ruovesi

17.8. klo 16.30 Virtain Muovityö Oy, Myllytie 2, Virrat

Kokoontumisrajoitusten varalta tilaisuudet näkyvät myös verkossa. Pyydä osallistumislinkki: erkki.kiviniemi [at] tuni.fi

Kaipaatko lisää tietoa?

Lue tarkemmat tiedot tutkinnon sisällöistä, rakenteesta ja valintaperusteista Opintopolusta (linkki yllä ja alla). Koulutuksen sisältöön liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä Yliopettaja Markus Aho, markus.aho(at)tuni.fi. Hakemiseen liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä TAMKin hakijapalveluihin.