Ylemmät AMK-tutkinnot

Ylempi ammattikorkeakoulututkinto on tarkoitettu jo työelämässä toimiville ammattilaisille, joille opiskelu tarjoaa mahdollisuuden syventää osaamista ja ammattitaitoa. Hakeminen edellyttää soveltuvaa aiempaa korkeakoulututkinto ja vähintään kahden vuoden työkokemusta asianomaiselta alalta. YAMK-tutkinto suoritetaan tyypillisesti töiden ohella 1,5-3 vuodessa. Mikäli sinulla ei vielä ole aiempia korkeakouluopintoja, tutustu AMK-tutkintoihin tai yliopiston kandidaatti- ja maisterikoulutuksiin.

Ylemmät AMK-tutkinnot

Koulutushaussa voit tutustua YAMK-tutkintoihin. Koulutukset ovat aakkosjärjestyksessä. Voit suodattaa niitä esimerkiksi koulutusalan ja kielen mukaan.

Tietoa hakemisesta

Hae TAMKiin -sivuilta löydät hakuohjeet, tiedon hakuajoista sekä siitä, mihin koulutuksiin voit hakea seuraavina hakuaikoina.

Hae TAMKiin

Tietoa hakemisesta englanninkielisiin koulutuksiin löydät englanninkielisiltä sivuiltamme.

Apply to TAMK