Vastavalmistunut tai pian valmistuva, tule mukaan Job Clubiin

Julkaistu 6.2.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuvituskuva
Opiskeletko Tamkissa tai Tampereen yliopistossa ja työelämään siirtyminen mietityttää? Valmistumassa pian mutta töitä ei ole vielä tiedossa? Tule mukaan Job Clubiin!

Job Club auttaa hahmottamaan seuraavia askeleita kohti työpaikkaa. Pääset esimerkiksi kerryttämään kontakteja ja kasvattamaan verkostoja. Tapaat kevään aikana myös muita samassa tilanteessa. Sisällöt muotoutuvat osallistujien kiinnostuksen ja toiveiden mukaan.

Kokoamme yhteen suomenkielisen Job Club –ryhmän noin 15 osallistujalle. Ryhmä kokoontuu neljä kertaa kevään aikana. Osallistuminen on maksutonta. Valmennuksen järjestävät yhdessä Nopeasti töihin –hanke ja Tampereen työllisyys- ja kasvupalvelut.

Tapaamiset: 20.2., 6.3., 20.3. ja 3.4. klo 13-16, Platform 6, Åkerlundinkatu 8, Tampere

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan Nopeasti töihin –hankkeen verkkosivuilta!

Yhteyshenkilö