Varaudu e-aineistojen käyttökatkoihin vuodenvaihteessa

Julkaistu 14.12.2018
Tampereen korkeakouluyhteisö
e-tunnus
Uusi Tampereen yliopiston kirjasto on hankkinut monialaiset e-aineistot koko korkeakouluyhteisön käyttöön tammikuusta 2019 alkaen. Varaudu kuitenkin siihen, että e-aineistojen toimivuudessa voi olla ongelmia alkuvuodesta, ennen kuin kaikki aineistojen tuottajat ehtivät avata yhteydet uuden yliopistokirjaston asiakkaille.

Erityisesti Wileyn ja Taylor & Francisin aineistojen käytössä voi olla ongelmia.

Siirtymävaihe aiheuttaa todennäköisesti katkoja e-aineistojen käytössä jo vuodenvaihteessa. Käyttökatkoja aiheuttavat myös korkeakouluyhteisön sähköisten järjestelmien muutokset. Siksi suosittelemme, että otat talteen linkit e-aineistoihin, joita ensisijaisesti tarvitset, tai tallennat ne itsellesi pdf-muodossa.

Jos e-aineistojen käytössä on ongelmia, ota yhteyttä kirjastoon. Sähköpostiosoitteet

• vuoden 2018 loppuun: TAY: kirjasto [at] uta.fi (kirjasto[at]uta[dot]fi), TTY: kirjasto [at] tut.fi (kirjasto[at]tut[dot]fi), TAMK: kirjasto [at] tamk.fi (kirjasto[at]tamk[dot]fi)
  • 1.1.2019 alkaen: Tampereen yliopiston kirjasto, kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Kirjasto pahoittelee mahdollisia ongelmia e-aineistojen käytössä.

Lisätietoja:
Projektipäällikkö Kaisa Rissanen, kaisa.rissanen [at] tamk.fi (kaisa[dot]rissanen[at]tamk[dot]fi)