Tampereen Yliopiston Tukisäätiön nimikkorahastojen apurahat haettavina

Julkaistu 25.9.2019
Tampereen Yliopiston Tukisäätiön nimikkorahastojen apurahat ovat haettavina. Hakuaika päättyy 4.10.2019

1. Ammattikasvatuksen rahaston apurahat
Rahastosta jaetaan ammattikasvatuksen tutkimukseen apurahoja enintään 15 000 euroa.

2. Kalle Kaiharin Sydäntutkimuksen stipendirahaston apuraha
Rahasto jakaa 6 000 euroa yhtenä tai useampana apurahana sydäntautitutkimuksen piiriin kuuluvan ajankohtaisen aiheen tutkimiseen

3. Kunnallisopintojen stipendirahaston apurahat
Rahastosta jaetaan apurahoina enintään 6 000 euroa opinnoissaan hyvin menestyneille Tampereen yliopistossa opiskeleville kunta-alan perustutkinto-opiskelijoille ja tutkijankykyä osoittaneille jatko-opiskelijoille.

4. Kauppakorkeakoulurahasto
Rahastosta myönnetään enintään 2 000 euroa apurahoina Tampereen yliopiston piirissä harjoitettavaan liiketaloustieteelliseen tutkimustyöhön.

5. Tietojärjestelmätieteen rahasto
Emeritusprofessori Pertti Järvisen tietojärjestelmätieteen rahastosta jaetaan apurahoina enintään 1 000 euroa Tampereen yliopistossa tehtävää tietojärjestelmätieteen (information systems science) jatko-opiskelua ja/tai tutkimusta varten. Stipendillä voidaan tukea esim. empiirisen kenttätyön toteuttamista tai osallistumista alan tieteelliseen konferenssiin.

6. Teemu Tuomisen Kansainvälisen kriisinhallinnan rahaston apuraha
Rahastosta myönnetään yksi 800 euron apuraha politiikan tutkimuksen perustutkinto-opiskelijalle esim. ulkomailla tapahtuvaan opintomatkaan tai konferenssiin.

7. Anu Kirran rahasto
Rahastosta myönnetään apurahoina 15 000 euroa nuorille opiskelijoille, jotka ovat parantumattomasti sairaita tai invalidisoituneita. Ensisijaisesti tukea saa lahjakkaat, vähävaraiset reumaa sairastavat nuoret. Tarve ja käyttökohde sekä haettava määrä perusteltava hakemuksessa.

8. Matti Naarmisen rahasto
Rahastosta jaetaan apurahoja 6 000 euroa eturauhassyövän tutkimuksen tukemiseen.

Hakemus on vapaamuotoinen. Hakemukset toimitetaan Tampereen Yliopiston Tukisäätiön toimistoon, Kalevantie 4 (yliopiston päärakennus), huone B103.
Postiosoite: Tampereen Yliopiston Tukisäätiö sr, Kalevantie 4, 33014  TAMPEREEN YLIOPISTO
tai sähköpostilla tukisaatio.tau [at] tuni.fi (tukisaatio[dot]tau[at]tuni[dot]fi) tai kirsti.ahola [at] tuni.fi (kirsti[dot]ahola[at]tuni[dot]fi)