My Northern Project -hakukuulutus tohtoritason opiskelijoille, takaraja hakemuksille 30.4.2024

Julkaistu 3.4.2024
An arctic evening
Seuraava hakukuulutus koskee pohjoismaisten yliopistojen tohtoriopiskelijoita, jotka keskittyvät erityisesti arktisen alueen tai muun pohjoisen alueen tutkimukseen.

Tavoitteena on löytää neljä pohjoismaista (Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska, Grönlanti, Färsaaret ja Islanti) tohtoritason opiskelijaa, jotka UArctic valitsee edustamaan UArcticia kansainvälisessä tieteen popularisointikilpailussa Reykjavikissa järjestettävän Arctic Circle Assembly -konferenssin aikana (17.-19.10.2024). UArctic myöntää valituille neljälle opiskelijalle kullekin 1 300 euroa. Esitysten ja ehdotusten kieli on englanti.

Hakeminen

Katso tarkemmat tiedot: My Northern Project call for Nordic PhD proposals for Arctic Circle Assembly and an additional call.

Lisätietoja

Lisätietoja saa UArcticin kansainvälisestä sihteeristöstä osoitteesta secretariat [at] uarctic.org.