Go Global! Tammihaun Euroopan ja Afrikan kahdenväliset vaihtokohteet sekä north2north-ohjelma lukuvuodelle 2024-25

SijaintiTeams-infotilaisuus (tallennetaan)
Ajankohta11.1.2024 13.00–13.30
Haaveiletko tutustumisesta keskieurooppalaiseen tai Pohjoismaiden kulttuuriin? Miltä kuulostaisi lukukausi maailman pohjoisimmassa vaihtokohteessa Norjan Huippuvuorilla tai Afrikan vilinässä? Voit hakea opiskelijavaihtoon Eurooppaan, Pohjoismaihin tai Afrikkaan tammihaun aikana!

Mihin Euroopan ja Afrikan kahdenvälisiin tai north2north-kohteisiin voin hakea tammihaussa?

Tammihaku on päähaku Euroopan ja Afrikan kahdenvälisiin kohteisiin sekä north2north-ohjelman vaihtokohteisiin lukuvuodelle 2024-2025. Tässä infotilaisuudessa kerrotaan lisätietoja tarjolla olevista kohteista. Huomaathan, että tilaisuudessa käydään läpi ainoastaan yliopistotason kahdenväliset opiskelijavaihtokohteet Euroopassa ja Afrikassa. Lisäksi käymme läpi north2north-vaihto-ohjelman tarjolla olevat vaihtokohteet Euroopassa ja Pohjoismaissa.

Lue lisää opiskelijan oppaasta:

Tammihaussa on mahdollista hakea maksimissaan viiteen vaihtokohteeseen ja/tai -ohjelmaan. Muista vaihto-ohjelmista (esim. Erasmus+) kuulet lisää yleisissä infotilaisuuksissa.

Tutustu tammihaun yleisiin infotilaisuuksiin!

Tammihaun yleiset vaihtoinfot löydät Opiskelijavaihdon hakuohjeet -sivulta.

Mistä saan lisätietoja ja kuinka haetaan vaihtoon?

Klikkaa opiskelijan oppaan Kansainvälisty opinnoissa -osioon löytääksesi tarkemmat tiedot mm. hakuprosessista, vaihdon rahoituksesta sekä haettavissa olevista vaihtokohteista.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi

Kohderyhmä

Tutkinto-opiskelijat, jotka aikovat hakea tammihaussa joko kahdenvälisiin vaihtokohteisiin Euroopassa, Afrikassa tai north2north-ohjelman vaihtokohteisiin lähteäkseen vaihtoon lukuvuonna 2024-25

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi