UPEA - uuden pedagogisen digiosaamisen johtaminen -koulutushanke

Projektin kesto1.8.2023–31.12.2025
KärkialueYhteiskunta

Kuvaus

UPEA - uuden pedagogisen digiosaamisen johtaminen (5 opintopistettä) on Tampereen, Jyväskylän, Itä-Suomen ja Lapin yliopistojen yhdessä toteuttama koulutus, joka on suunnattu erityisesti kasvatus- ja koulutusalan johtajille. Koulutus järjestetään etäkoulutuksena 16.1.-14.11.2024.

Keskiössä on Uudet lukutaidot -viitekehys ja hyvin käytäntöjen jakaminen.

UPEA-koulutuksen teemoina ovat mm. yhdenvertaiset digitaidot lapsille ja nuorille, vastuullisen ja turvallisen digityön johtaminen, tekoäly opetuksessa, mediakasvatus, työhyvinvoinnin kokonaisvaltainen tukeminen sekä johtajana oppimisasenteiden vahvistaminen ja digikokeilukulttuuriin rohkaiseminen.

Lisää koulutuksesta voit lukea Jyväskylän yliopiston sivulta

Rahoittaja

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetus- ja kasvatusalan henkilöstön täydennyskoulutusta, joka on varhaiskasvatuksessa ja opetustoimessa työskenteleville maksutonta.

Jyväskylän yliopistoOpetushallitus rahoittaa hanketta logo