Hyppää pääsisältöön
Täydennyskoulutus

Palvelumuotoilulla sote-alan asiakaspolku kuntoon

Tampereen ammattikorkeakoulu

Tämä on ryhmälle tai tiimille räätälöitävä koulutus. Jos etsit koulutusta vain itsellesi, tutustu sote-alan täydennyskoulutusmahdollisuuksiin.

Tulkaa oppimaan asiakaslähtöistä kehittämistä! 

Hyödynnämme koulutuksessa palvelumuotoilun ja lean-menetelmän periaatteita luomalla muun muassa asiakasprofiileja, empatiakarttoja ja asiakaslupauksia. Koulutus sopii sosiaali- ja terveysalan organisaatioissa tai yrityksissä työskenteleville tiimeille ja yhteisöille.

Koulutuksen tavoitteena on kehittää sosiaali- ja terveyspalveluorganisaation asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä ketterillä menetelmillä. Tutustumme asiakaslähtöisen kehittämisen malleihin, joita testataamme ja sovellamme organisaation oman kehittämistehtävän avulla.

Syvennymme koulutuksessa organisaation aitoon kehittämiskohtaan palvelupolkujen näkökulmasta. Tarkoituksena on mallintaa palvelupolkua asiakkaan silmin. Asiakkaan kokeman palvelupolun kautta tarkastelemme mm. moniammatillista yhteistyötä ja yhteistyöverkoston rakentamista, vuorovaikutuksen johtamista asiakaspalvelutilanteessa, palvelukulttuurin rakentumista sekä asiakasarvon luomista.

Koulutukseen voi kuulua esimerkiksi 24 h lähiopetusta. Sovimme tarkasta laajuudesta ja toteutustavasta ryhmäkohtaisesti.