Ammattilaisen ja asiakkaan väliseen yhteistyöhön perustuva, asiakaskeskeinen keskustelutapa.
Täydennyskoulutus

Motivoiva haastattelu sosiaali- ja terveydenhuollossa

Ammattilaisen ja asiakkaan väliseen yhteistyöhön perustuva, asiakaskeskeinen keskustelutapa.

Hanki valmiuksia keskustelevampaan työtapaan asiakkaan kanssa

Motivoiva haastattelu on ammattilaisen ja asiakkaan väliseen yhteistyöhön perustuva, asiakaskeskeinen keskustelutapa. Se on kehitetty toimimattomaksi osoittautuneen autoritäärisen kehottamisen tilalle.

Koulutus antaa valmiudet keskustelevampaan työtapaan, joka haastaa sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasta tarkastelemaan kriittisesti omaa suhdettaan elämää haittaavaan ongelmaan. Koulutus sopii kaikille sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille.

Järjestämme koulutuksen 24.10. klo 9–16. Sen hinta on 150 € (sis. alv 24 %). Lisää käytännön tietoa löydät koulutuksen kuvaksesta!

Sinua saattavat myös kiinnostaa: