Langattomat järjestelmät ja antennit -täydennyskoulutus

Tietojenkäsittely ja teknologia

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Langattomat järjestelmät ja antennit - kouluttaudu alan osaajaksi ja verkostoidu pirkanmaalaisten yritysten kanssa!

Haluatko kehittää osaamistasi langattomien järjestelmien ja niiden antennien suunnittelussa ja toteutuksessa? Oletko tekniikan korkeakoulutettu, joka etsii uusia haasteita ja työmahdollisuuksia pirkanmaalaisissa yrityksissä?

Tule mukaan monipuoliseen Langattomat järjestelmät ja antenni -täydennyskoulutukseen, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alla oleville tekniikan kandidaateille, elektroniikkainsinööreille, sähköinsinööreille, IT/ICT-insinööreille ja diplomi-insinööreille.

Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on kouluttaa ammattitaitoisia langattomien järjestelmien ja niiden antennien osaajia, jotka pystyvät suunnittelemaan, toteuttamaan ja testaamaan erilaisia langattomia ratkaisuja eri sovellusalueilla. Koulutus on työelämälähtöinen ja erityistä huomiota kiinnitetään opiskelijoiden ammatillisen verkostoitumisen vahvistamiseen. Koulutuksen aikana opiskelijat pääsevät tekemään yhteistyötä pirkanmaalaisten yritysten kanssa niin koulutuksen teoriaosuudella kuin työssäoppimisjaksollakin.