
Industrial sales 2.0
Laajuus
Toteutusaika
Hakuaika
Hinta
Kampus
Kaupunki
Tiedekunta tai osaamisyksikkö
Opetuksessa käytettävät kielet
Koulutusala
Opetusmenetelmät
Järjestävä yksikkö
Opetustapa
Opintojen taso
Uutta kasvua myyntiosaamisen kehittämisestä!
Suomalaisten yritysten valmistavat tuotteet ovat laadukkaita ja arvostettuja. Monet yritykset kuitenkin kompastuvat myyntiosaamisen puuttumiseen. Industrial sales 2.0 -koulutuksen tavoitteena on kehittää yritysten myyntiä ja lisätä aitoa kilpailuetua ja vientiä kansainvälisillä markkinoilla.
Koulutus sopii valmistavan teollisuuden työyhteisöille ja tiimeille. Koulutus koostu yhteisistä moduuleista ja yrityskohtaisesta skenaariotyöpajasta. Osallistujat tekevät koulutuksen harjoitustyöt omiin työnanatajayrityksiinsä.
Koulutuksen kesto on 8 kuukautta (kesä-ja heinäkuu ei opetusta) ja siihen kuuluu 17 lähipäivää. Koulutus päättyy valmistujaisjuhlallisuuksiin, jossa osallistujille jaetaan osallistumisdiplomit.
Koulutuksen tavoitteet:
- Kehittää myynnistänne aito kilpailuetu kansainvälisillä markkinoilla
- Jalostaa myyntijoukkueenne kyvykkyyttä yksilöinä ja tiimin tasolla
- Nostaa myynnin arvostusta yrityksessänne
- Motivoida päteviä osaajia hakeutumaan tiimiinne tarjoamalla kovatasoista jatkokoulutusta
- Kasvattaa yritysten vientiä
- Raikastaa ja monipuolistaa valmistavasta teollisuudesta syntyvää mielikuvaa
Koulutuksen sisältö:
- Myyntijohdon ja myynnin valmennukset: 1–2 työpäivää kuukaudessa
- Talouden ydinkysymykset: tilinpäätösanalyysi, tunnusluvut ja katelaskelmat, toimialakohtaiset erityispiirteet
- Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen, datalla johdetty myynti
- Kansainvälinen myynti ja markkinointi, B2B-myynti
- Yrityskohtaiset kehittämistehtävät
- Benchmarkkaus
- Ylitä itsesi -mentaalivalmennus ammattimaisen motivaatiopuhujan kanssa
- Yrityiskohtaiset skenaariotyöpajat (2 x 3 h)
Opetus tapahtuu suomeksi, mutta opiskelumateriaalit ovat englanninkielisiä.
Olemme suunnitelleet koulutuksen yhteistyössä Kauppakamarin teollisuusvaliokunnan kanssa.
Myynti muuttuu meilläkin koko ajan, esimerkiksi tiimimyyntimäisyys eri asiantuntijoiden välillä vahvistuu ja sukupolvenvaihdoksen myötä mukaan tulee uusia myyjiä. Tarvitsemme uudenlaisia keinoja siihen, miten hiljaista tietoa siirretään ja myyjiä vertaissparrataan digitaalisilla välineillä, vaikkapa video-oppimisen kautta. Toivomme, että koulutuksen myötä saamme nopeammin uudenlaista myyntivoimaa hyödyksi asiakkaillemme.
– Tampereen Tiivisteteollisuus Oy:n toimitusjohtaja Aleksi Arpiainen. Yrityksestä osallistuu Industrial Sales 2.0 -koulutukseen kaksi henkilöä.
Nykyaikaiseen myyntityöhön tarvitaan valmennusta
Ota yhteyttä

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut
Meillä pääset kasvamaan tavalla, joka pohjautuu aina ajankohtaiseen tutkittuun tietoon ja todellisen elämän näyttöön.