Hyppää pääsisältöön

Haku

IT Helpdeskin palveluajat ja yhteystiedot

Tampereen yliopisto ja TAMK

IT Helpdeskin palveluajat kesäaikana 23.5. - 7.8.2022

IT Helpdesk päivystää arkisin klo 8–15. Päivystävä IT lähituki kampuksilla 8-15.

  • Chat ja Chatbot (intrassa IT-palvelut)
  • 0294 520 500
  • it-helpdesk [at] tuni.fi
  • helpdesk.tuni.fi

IT Helpdeskin palveluajat lukukauden aikana

IT Helpdeskin sähköinen palvelukanava palvelee arkisin 8-17. Ei ilta- eikä lauantain vikapäivystystä.

  • Chat ja Chatbot (intrassa IT-palvelut)
  • 0294 520 500
  • it-helpdesk [at] tuni.fi
  • helpdesk.tuni.fi

Päivystävä IT-lähituki kampuksilla 8-16.

Kampusten IT-palvelupisteet on suljettu.

Itsepalvelukanava helpdesk.tuni.fi

Itsepalvelukanavasta voi tilata palveluyksiköiltä palveluita, tehdä työpyyntöjä ja seurata pyyntöjen etenemistä. Löydät itsepalvelukanavan osoitteessa helpdesk.tuni.fi.

status.tuni.fi

Sivulla tiedotetaan järjestelmien käyttökatkoista, palvelujen heikennyksistä ja muista häiriötilanteista.  Sivulla on myös koottuna tiedot tulevista huoltoilloista. status.tuni.fi

Seuraa meitä myös Twitterissä @TUNI_ITservices

 

Julkaistu: 31.1.2019
Päivitetty: 24.5.2022