Valmistaudu Pride-viikkoihin teemakokoelman avulla

Julkaistu 21.5.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Pride viikko - kuvassa silmä.
Kesäkuu on Pride-kuukausi. Virittäydy tunnelmaan kirjaston kuratoimalla Pride-teemakokoelmalla, josta löydät valikoiman tieto- ja kaunokirjallisuutta, lehtiä ja äänikirjoja LHBTIQ+ -ihmisten elämästä, oikeuksista ja hyvinvoinnista. Kokoelmaa päivitetään uusilla aineistoilla ympäri vuoden.

Löydät teemakokoelman kirjaston sivuilta. Linkki on pysyvä, voit palata siihen myöhemmin. Kokoelma sisältää sekä elektronista että painettua aineistoa. Painetun kirjan voi varata toiselta kampukselta haluamaasi toimipisteeseen, e-aineistot ovat korkeakouluyhteisön käytössä paikasta riippumatta.

Suoratoistopalvelu Kanopyssa on aiheeseen liittyviä dokumentteja ja elokuvia, katso ohjeet elokuva- ja videopalveluiden käyttöön e-aineisto-oppaasta.
Kirjaston henkilökunta auttaa mielellään aineistojen käytössä.

Kysy lisää ja anna palautetta: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)