Trepon tietueet näkyvät nyt myös Andorissa

Julkaistu 28.4.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Trepo
Julkaisuarkisto Trepon sisältämien tietueiden näkymisessä Andorissa on ollut teknisiä ongelmia alkuvuoden ajan. Ongelmat on nyt saatu ratkaistua ja Trepon sisältö on jälleen löydettävissä Andorin kautta.

Käyttämällä Andorin hakuvalintaa ”Julkaisuarkistot" (Trepo & Theseus) voi haun kohdistaa yliopiston (Trepo) ja TAMK:n (Theseus) julkaisuarkistoihin. Julkaisuarkistot sisältävät väitöskirjojen ja muiden opinnäytteiden lisäksi mm. rinnakkaistallenneita sekä Tampere University Press:n julkaisimia kirjoja.

julkaisuarkistot

Julkaisuarkistojen sisällön hakutulokset on nyt rajattavissa aiempaa tarkemmin aineistotyyppien perusteella esim. eri tasoisiin opinnäytteisiin. Esimerkiksi diplomityöt, Pro Gradut ja AMK-tasoiset opinnäytteet ovat haettavissa erikseen.

aineistotyypit

Listätietoja ja yhteydenotot ongelmatilanteissa: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)