Tampereen yliopistoon valittiin 135 uutta erikoistuvaa lääkäriä ja hammaslääkäriä

Julkaistu 19.12.2022
Stetoskooppi
Ammatillisen jatkokoulutuksen valinnat on tehty. Erikoislääkärin ja erikoishammaslääkärin koulutuksiin Tampereen yliopistoon valittiin 135 opiskelijaa.

Syksyn 2022 hakukierroksella Tampereen yliopiston erikoislääkäri- ja erikoishammaslääkärikoulutuksiin jätettiin yhteensä 205 hakemusta. Uusia opinto-oikeuksia myönnettiin yhteensä 39:lle eri lääketieteen erikoisalalle ja seitsemälle hammaslääketieteen erikoisalalle.

Valinnan tulokset on ilmoitettu hakijoille henkilökohtaisesti ja ne ovat hakijalle nähtävissä Oma opintopolku -palvelussa. Hakijan on ilmoitettava opiskelupaikan vastaanottamisesta viimeistään 3.1.2023 klo 15.00 mennessä.

Kevään lisähaku helmikuussa

Syksyn haussa täyttämättä jääneitä aloituspaikkoja on mahdollista hakea kevään 2023 lisähaussa, joka järjestetään 1.–14.2.2023.

Lisätietoja hakemisesta ammatillisen jatkokoulutuksen verkkosivuilta