Siivoa digitaaliset jätteesi - osallistu kansainväliseen Digital Cleanup Day -kampanjaan!

Julkaistu 12.3.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Digital Cleanup Day on päivä, joka on omistettu digitaalisen ympäristömme siivoamiselle. Päivän tavoitteena on lisätä tietoisuutta digitaalisesta saastumisesta ja kannustaa yksilöitä sekä yrityksiä karsimaan digitaalista jätettä. Kestävän kehityksen edistäminen kaikilla vastuullisuuden osa-alueilla ohjaa vahvasti toimintaamme sekä Tampereen korkeakouluyhteisön toiminnassa että yksilöinä. Digitaalisen toimintaympäristömme kestävä käyttö ja toimitatavat edistävät tavoitteitamme yhteisönä.

Digital Cleanup Day, jota vietetään lauantaina 16.3.2024 on omistettu digitaalisen ympäristömme siivoamiselle. Päivän tavoitteena on lisätä tietoisuutta digitaalisesta saastumisesta ja kannustaa yksilöitä ja yhteisöja karsimaan digitaalista jätettä.

Digital Cleanup Day on Let's Do It World -kansalaisjärjestön järjestämä vuosittainen globaali aloite. Lue lisää digitaalisesta siivoamisesta ja aiheesta osoitteesta https://digitalcleanup.org/