Kenestä TAMKin vuoden alumni 2024?

Julkaistu 2.4.2024
Tampereen ammattikorkeakoulu
Ehdota vuoden alumnia!
On tullut aika ehdottaa seuraavaa TAMKin vuoden alumnia. Haku on avoinna 2.–30.4.2024, ja ehdotuksia voivat jättää TAMKin henkilöstö, opiskelijat, alumnit, sekä muut TAMKin ystävät. Toivomme saavamme vuoden alumni -ehdotuksia laajalti eri aloilta ja aikakausilta, niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Minkä alan osaaja olisi mielestäsi tällä kertaa oikeutettu edustamaan Tampereen ammattikorkeakoulua?

Vuoden Alumni -tunnustus myönnetään vuosittain sellaiselle Tampereen ammattikorkeakoulun (tai Pirkanmaan ammattikorkeakoulun) kasvatille, joka positiivisella tavalla hyödyntää omaa koulutusosaamistaan työelämässä, edistää yhteistyötä TAMKin ja yhteiskunnan välillä sekä toimii inspiraation lähteenä muille alumneille ja opiskelijoillemme.

Vuoden alumniksi voit ehdottaa henkilöä, joka on

• valmistunut vuoden 1992 jälkeen TAMKista tai PIRAMKista
  • edistänyt TAMKin, yhteiskunnan ja alumnien vuorovaikutusta
  • toiminut yhteiskunnallisena vaikuttajana kotimaassa ja/tai ulkomailla
  • vahvistanut TAMKin mainetta johtavana työelämäkorkeakouluna
  • toiminut alallaan uraauurtavana ja monialaisena toimijana.

Lähetä ehdotuksesi 30.4.2024 mennessä oheisella lomakkeella.

TAMKin alumnineuvosto tekee lopullisen valinnan tunnustuksen saajasta, ja vuoden alumni julkistetaan valtakunnallisen alumnikuukauden yhteydessä lokakuussa 2024.

Vuoden alumni valitaan nyt jo kuudetta kertaa. Tällä hetkellä tehtävässä toimii sähköisen talotekniikan asiantuntija Antti Kalliomäki, joka valmistui TAMKista vuonna 2011.

Lue lisää TAMKin Vuoden Alumneista.

Yhteyshenkilö

Kirsi Popova