Kanopyssa nyt myös BBC:n elokuvia ja sarjoja

Julkaistu 30.11.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Source: Kanopy, Inc.
Vietä joulunaika laadukkaiden brittiläisten elokuvien ja sarjojen parissa! Kanopyyn on äskettäin lisätty kuratoitu kokoelma, joka sisältää yli 2700 BBC:n nimekettä. Olitpa sitten kielten, kirjallisuuden tai media-alan opiskelija, opettaja tai tutkija, anglofiili tai muuten vaan brittiläisen tuotannon ystävä, löydät varmasti katsottavaa.

Kokoelma sisältää sekä vanhoja klassikkoja että myös uudempaa BBC:n tuotantoa. Kanopyn elokuvat ja sarjat ovat myös saavutettavia, sillä niihin on saatavana tekstitys, joihinkin myös suomenkieliset tekstit.

Elokuvia ja sarjoja voit etsiä Andor-hakupalvelun kautta tai selata suoraan BBC Studios-kokoelmaa tämän linkin kautta (vaatii kirjautumisen Tuni-tunnuksella). Etäkäytössä kirjaudu aina Tuni-tunnuksella.

Kanopyn laajan valikoiman löydät myös kirjaston Tietokannat A-Z-listan kautta. Lisäohjeita Kanopyn käytöstä löytyy täältä.

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)