Hae FITechin kesän kursseille 4.4.2024 alkaen!

Julkaistu 2.4.2024
Opiskelijoita luokassa.
FITech-verkostoyliopisto tarjoaa maksuttomia yliopisto-opintoja myös kesäaikaan. Kesän kurssitarjonta on julkaistu ja haku kursseille avautuu 4.4.2024.

Tulevana kesänä kurssien teemoja ovat mm. energiavarastointi, tietoliikennetekniikka (5G-teknologia), tietotekniikka (ICT) ja vetytalous. Uutuutena FITechin kesän kurssitarjonnasta löytyy tuulivoima-aiheinen kurssi, joka järjestetään tänä kesänä ensimmäistä kertaa.

Suurin osa kesän FITech-kursseista on suoritettavissa joustavina verkko-opintoina ja monia niistä pystyy opiskelemaan täysin omaan tahtiin. Tarjolla on myös jatkuvasti käynnissä olevia kursseja, joiden opiskelun voi aloittaa milloin tahansa. Lisätietoja kunkin kurssin suoritustavoista ja mahdollisista esitietovaatimuksista löytyy kurssien omilta sivuilta.

FITech-kesäkursseja tarjoavat tänä vuonna Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto, Jyväskylän yliopisto, LUT-yliopisto, Oulun yliopisto, Tampereen yliopisto, Turun yliopisto, Vaasan yliopisto ja Åbo Akademi.

Haku kesän kursseille avautuu torstaina 4.4. aamulla kello 9.

FITech on tekniikan alan yliopistojen muodostama verkosto, joka tarjoaa maksuttomia yliopistokursseja aikuisopiskelijoille sekä tutkinto-opiskelijoille. Olitpa sitten työelämässä, harkitset alanvaihtoa tai olet vielä opiskelija, FITechin tarjonnasta löytyy jokaiselle jotakin!