Artikkeliväitöskirjan julkaiseminen -koulutus 7.2.2024

Julkaistu 29.1.2024
kuvituskuva työpiste
Askarruttavatko artikkeliväitöskirjan julkaisemiseen liittyvät luvat? Entä kirjoittajamaksut ja sopivan julkaisukanavan valitseminen artikkeleille? Tule kirjaston etäkoulutukseen kuulemaan parhaat vinkit!

Tässä kirjaston järjestämässä englanninkielisessä koulutuksessa avataan erityisesti artikkeliväitöskirjan julkaisemista, kuten tekijänoikeus- ja lupa-asioita. Koulutuksessa ei käsitellä väitöskirjan kirjoittamista tai muuta sisältöön liittyvää.

Artikkeliväitöskirjan julkaiseminen -etäkoulutus ke 7.2.2024 09.30–11.00 Teamsissa.

Koulutuksen jälkeen:

• Tiedät, millaisia vaiheita väitöskirjan julkaisuprosessiin Tampereen yliopistossa kuuluu.
  • Tiedät, miksi avoin saatavuus on olennaista väitöskirjan julkaisemisessa.
  • Sinulla on käsitys avoimen julkaisemisen eri vaihtoehdoista, sekä siitä, miten tekijänoikeuskysymykset liittyvät näihin vaihtoehtoihin .
  • Tiedät, millaista taloudellista ja muuta tukea avoimeen julkaisemiseen on saatavilla.
  • Osaat nimetä joitakin julkaisukanavan luotettavuuden arvioinnissa käytettäviä työkaluja.

Ilmoittautuminen verkkolomakkeella 6.2. mennessä, tai voit osallistua myös ilman ennakkoilmoittautumista (suora linkki löytyy intran koulutuskalenterista).