Kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeuttikoulutus 2023–2027, Tampere

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Opintojen taso

Muut opinnot

Koulutuksen suoritettuasi osoitat pätevältä nimikesuojatulta psykoterapeutilta edellytettävää osaamista eli kykenet psykoterapeuttisen hoidon itsenäiseen läpiviemiseen osana asiakkaan kuntoutusprosessia.

Käynnistämme elokuussa 2023 Valtioneuvoston asetuksen 1120/2010 mukaisen psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöoikeuteen johtavan kognitiivisen käyttäytymisterapian (KKT) psykoterapeuttikoulutuksen.

Opintosisällöt ja toteutustavat luovat vahvan yhteyden työelämään sisältäen laajan osuuden työnohjauksessa tapahtuvaa psykoterapeuttista potilastyötä.
Kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeuttikoulutus tarjoaa hyvän mahdollisuuden verkostoitua alan ammattilaisten kanssa ja kehittyä alansa osaavaksi toimijaksi.