TAMKin opiskelijan käsikirja

Goin' sovellus kansainvälisille opiskelijoille ja tuutoreille

Lukuvuodesta 2023-24 alkaen, kansainväliset tutkinto- ja vaihto-opiskelijat sekä suomalaiset opiskelijat englanninkielisissä tutkinto-ohjelmissa ovat käyttäneet Goin’ mobiilisovellusta tutustuakseen toisiinsa ja verkostoituessaan jo ennen opintojensa aloittamista Tampereella.

Goin’ on sovellus, jonka tarkoitus on mahdollistaa keskustelu ja verkostoituminen uusien TAMKiin hyväksyttyjen kansainvälisten opiskelijoiden kesken jo ennen opiskelupaikan vastaanottamista tai ennen Tampereelle saapumista. Sovellus tukea yhteisöllisyyttä ja toimii osana TAMKin yksinäisyystyötä.  Opiskelijat voivat sosiaalisen median tapaan luoda yhteyksiä toisiinsa, luoda erilaisia ryhmiä perustuen kiinnostuksiinsa ja antaa ja saada vinkkejä esimerkiksi opintoihinsa, harrastuksiinsa tai vaikkapa aktiviteetteihin Tampereella, kuitenkaan jakamatta omia henkilökohtaisia sosiaalisen median tilejään tai yhteystietojaan.

Goin’n tarkoitus on myös sitouttaa hyväksyttyjä opiskelijoita aloittamaan opinnot Tampereella.

Sovelluksen käyttö on vapaaehtoista ja jokainen opiskelija voi itse päättää, haluaako luoda itselleen profiilin sovellukseen.

Goin’ Data Protection

Julkaistu: 7.11.2023