JOKO-johtamiskoulutus Tampereella - Tampereen JOKO esittelytilaisuus 22.8.2023

Ilmoittautumisaika päättyy 21.8.2023,13.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tule mukaan kuulemaan JOKO-johtamiskoulutusohjelma Tampereella eli tuttavallisemmin Tampereen JOKO -koulutuksesta, joka alkaa helmikuussa 2024. Esittelytilaisuudessa kuulet ohjelmasta ja voit tulla kysymään sinua askarruttavia asioita.

Esittelytilaisuus on tiistaina 22.8.2023 klo 8:30–9:30.

Tilaisuudessa kuulet

• mistä ohjelma koostuu
  • mitä koulutusohjelman suorittaminen vaatii
  • miten valmistautua opintoihin
  • mitä ohjelma antaa osallistujalle sekä organisaatiolle

Esittelytilaisuus järjestetään verkkotilaisuutena Teamsilla ja saat siihen linkin ennen tapahtumaa.

JOKO-johtamiskoulutusohjelma Tampereella - Tampereen JOKO

Tampereen JOKO -ohjelma antaa eväitä kaikilta johtamisen keskeisiltä osa-alueilta henkilöstöjohtamisesta talousjohtamiseen. Saat varmuutta strategiatyöhön ja tiedolla johtamiseen. Kehittämistehtävän teet omalle organisaatiollesi teille ajankohtaisesta teemasta.

Tampereen JOKOn sisällöt ja toteutus ovat suunniteltu niin, että ajankäyttösi on optimoitu ja saat vietyä oppimisen tulokset käytäntöön, työsi arkeen nopeasti. Tarjoamme valmiin koulutuspaketin ja oppimisen tuen.

JOKO-johtamiskoulutus

JOKO-johtamiskoulutukset ovat noin vuoden kestäviä koulutusohjelmia, jotka vahvistavat osallistujan esihenkilötaitoja, kehittävät strategista ajattelua ja täydentävät liikkeenjohdollisia tietoja ja taitoja. JOKO on tarkoitettu esihenkilö-, päällikkö-, asiantuntija- tai johtotehtävissä toimiville organisaation avainhenkilöille.

JOKO-johtamiskoulutusohjelma vahvistaa johtamis- ja esihenkilötaitojasi sekä kehittää strategista ja liikkeenjohdollisia tietoja ja taitoja. Ohjelma kestää n. 1 vuoden.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

JOKO-johtamiskoulutus sopii johtajille, päälliköille, esihenkilöille ja asiantuntijoille niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla.