Vahvista ohjelmointiosaamistasi ICT-alan täydennyskoulutuksessa

Julkaistu 5.6.2023
Kolme henkilö istuu pöydän ääressä tietokoneiden kanssa hymyillen.
Tampereen yliopisto Porissa, Seinäjoella ja Tampereella tarjoaa ohjelmistoalalla olevilla tai vähintään ohjelmoinnin alkeet osaaville ilmaisen etäopiskeltavan syventävän täydennyskoulutuskokonaisuuden ensi syksystä alkaen.

ICT-alan täydennyskoulutus on ammattilaisille mahdollisuus syventää ja laajentaa asiantuntemustaan digitalisaation ja datatalouden saralla. Koulutus on suunnattu erityisesti ICT-alan ammattilaisille sekä niille, jotka tavoittelevat uraa kyseisellä alalla.

Kiinnostaako datatalous ja kyberturvallisuus?

Koulutuksen keskiössä on 20 opintopisteen tietointensiivisen ohjelmistokehityksen syventävä kurssikokonaisuus. Voit valita kursseja 35 opintopisteen kokonaisuudesta, jotka kattavat useita eri osa-alueita. Kurssivalikoima sisältää web- ja pilviohjelmistokehitystä, dataintensiivistä ohjelmointia, data-analytiikkaa sekä tietoturvaa.

Web- ja pilviohjelmistokehityksen kurssit tarjoavat syvällistä tietoa nykyaikaisista ohjelmistokehitysteknologioista, joiden avulla osallistujat voivat luoda tehokkaita ja joustavia verkkosovelluksia sekä hyödyntää pilvipalveluita. Dataintensiivisen ohjelmoinnin kurssit keskittyvät datan käsittelyyn ja analysointiin suurten tietomäärien parissa, mikä on olennainen osa nykyaikaista liiketoimintaa. Data-analytiikan kurssit tarjoavat puolestaan tietoa ja taitoja datan analysointiin ja hyödyntämiseen päätöksenteon tukena. Tietoturvakurssit tarjoavat kattavan katsauksen nykyaikaisiin tietoturvahyökkäyksiin ja -menetelmiin sekä auttavat osallistujia suojaamaan organisaatioiden järjestelmiä ja tietoja tehokkaasti.

Tämän täydennyskoulutuksen avulla voit ICT-alan ammattilaisena päivittää osaamistasi ja pysyä ajan tasalla nopeasti kehittyvän teknologian ja liiketoimintaympäristön vaatimuksista. Tavoitteena on vahvistaa osallistujien ammatillista profiilia, parantaa työllistymismahdollisuuksia sekä edistää digitalisaatiota ja vihreää siirtymää Suomessa.

Joustava täydennyskoulutusmahdollisuus

Kokonaisuuden joustavan rakenteen ansiosta voit valita juuri sinulle sopivat kurssit ja rakentaa henkilökohtaisen opintopolkusi omien tarpeidesi mukaisesti. Tämä mahdollistaa yksilöllisen oppimisen ja osaamisen kehittämisen juuri halutuilla osa-alueilla. Kaikki opintojaksot on mahdollista suorittaa

Täydennyskoulutus tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden ammattilaisille vahvistaa osaamistaan ja pysyä askeleen edellä nopeasti muuttuvassa teknologiaympäristössä. Kurssit tarjoavat syventävää tietoa ja käytännön taitoja, jotka ovat arvokkaita nykypäivän työelämässä. Osallistujat voivat odottaa saavansa uusia näkökulmia ja valmiuksia innovoida ja johtaa digitaalista muutosta omilla työpaikoillaan.

ICT-alan täydennyskoulutusohjelma on jo herättänyt suurta kiinnostusta alan ammattilaisten keskuudessa. Ilmoittautuminen on avoinna, ja kurssit alkavat syksyllä. Tulevaisuuden menestyjät valmistautuvat jo nyt.

Tutustu koulutukseen ja hae mukaan!

Hae suoraan mukaan Tampereen & Porin toteutukseen!

Hae mukaan Seinäjoen toteutukseen!