Teatterityöhön lähes tuhat hakemusta

Julkaistu 28.1.2019
Tampereen yliopiston teatterityön tutkinto-ohjelmaan jätettiin määräaikaan mennessä yhteensä 986 hakemusta, joista ensisijaisia oli 451. Teatterityön tutkinto-ohjelmaan otetaan uusia opiskelijoita vuorotellen kolmen vuoden ja kahden vuoden välein. Edellinen sisäänotto oli vuonna 2016.

Ensimmäistä kertaa haussa olleeseen teatterityön maisteriohjelmaan jätettiin 49 hakemusta, joista ensisijaisia oli 16.

Tammikuussa päättyneessä haussa oli mahdollista hakea opiskelemaan teatterityön tutkinto-ohjelman ja maisteriohjelman lisäksi kahteen englanninkieliseen tutkinto-ohjelmaan.

Suurin osa suomenkielisistä koulutuksista on haettavana vasta kevään toisena hakuaikana 20.3.–3.4.2019.

Lue lisää englanninkielisen koulutuksen hakijamääristä: https://www.tuni.fi/fi/ajankohtaista/tampereen-yliopiston-kansainvalisten-maisteriohjelmien-hakemusmaara-kasvoi-90

Lisätietoja: päällikkö, opiskelijapalvelut Kaisa Keskitalo p. 040 754 5951