Tampereen yliopistoon valittiin 146 uutta erikoistuvaa lääkäriä ja hammaslääkäriä

Julkaistu 18.12.2023
Stetoskooppi vaaleaa taustaa vasten.
Kuva: Jonne Renvall/Tampereen yliopisto
Ammatillisen jatkokoulutuksen syksyn valinnat on tehty. Erikoislääkärin ja erikoishammaslääkärin koulutuksiin valittiin 146 opiskelijaa. Onnittelemme uusia opiskelijoita!

Syksyn 2023 hakukierroksella Tampereen yliopiston erikoislääkäri- ja erikoishammaslääkärikoulutuksiin jätettiin yhteensä 225 hakemusta. Uusia opinto-oikeuksia myönnettiin yhteensä 37:lle eri lääketieteen erikoisalalle ja kahdeksalle hammaslääketieteen erikoisalalle.

Valinnan tulokset on ilmoitettu hakijoille henkilökohtaisesti ja ne ovat hakijalle nähtävissä Oma opintopolku -palvelussa. Hakijan on ilmoitettava opiskelupaikan vastaanottamisesta Opintopolussa viimeistään 2.1.2024 klo 15.00.

Kevään lisähaku

Syksyn haussa täyttämättä jääneitä aloituspaikkoja on mahdollista hakea kevään 2024 lisähaussa, joka järjestetään 1.–14.2.2024.

Lue lisätietoja hakemisesta ammatillisen jatkokoulutuksen verkkosivuilta

Lisätiedot

ammatillinen.jatkokoulutus.tau [at] tuni.fi (ammatillinen[dot]jatkokoulutus[dot]tau[at]tuni[dot]fi)