Porin General Executive MBA-johtamiskoulutusohjelman esittelytilaisuus 7.5.2024

Ilmoittautumisaika päättyy 6.5.2024,9.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tule mukaan kuulemaan Porin General Executive MBA -johtamiskoulutusohjelmasta, joka alkaa marraskuussa 2024. Esittelytilaisuudessa kuulet ohjelmasta ja voit tulla kysymään sinua askarruttavia asioita.

Esittelytilaisuus järjestetään verkkotilaisuutena Zoomilla ja saat siihen linkin viimeistään 6.5.2024.

Tilaisuudessa kuulet

• mistä ohjelma koostuu
  • mitä koulutusohjelman suorittaminen vaatii
  • miten valmistautua opintoihin
  • mitä ohjelma antaa osallistujalle sekä organisaatiolle

Porissa toteutettava General Executive MBA on yksi yliopiston huippuosaamiseen perustuvan EMBA Tampere -tuoteperheen ohjelmista, joissa tutkittu tieto ja johtamisen käytännöt kohtaavat. Ohjelmassa eri toimialojen johtajat verkostoituvat ja kehittyvät oman itsensä ja organisaationsa johtamisessa.
Ohjelma on ankkuroitu johtamisen haasteisiin ja tarkastelee strategisesta näkökulmasta liikkeenjohdon keskeisimpiä osa-alueita, kuten:

• tulevaisuuden ennakointia,
  • teknologiaa ja innovaatioita,
  • talousjohtamista sekä
  • asiakkuuksia ja ihmisten johtamista.

Miksi valita General Executive MBA Porissa?

• Ohjelma soveltuu kaikille aloille
  • Ainutlaatuinen monialainen alueellinen verkosto
  • Viimeisintä tutkittua tietoa ja parhaat asiantuntijat
  • Ohjelma mahdollistaa keskittymisen oman organisaation ja johtajuuden kehittämiseen

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

Porin General Executive MBA -johtamiskoulutusohjelma on tarkoitettu yritysten ja julkishallinnon ylemmälle johdolle ja avainhenkilöille.