MET Tutkimuspäivät 2023

Ilmoittautumisaika päättyy 16.11.2023,21.55
Kielienglanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Terveys ja hyvinvointi - huomisen ratkaisut tämän päivän tutkimuksesta

Tervetuloa MET Tutkimuspäiville – lääketieteen ja terveysteknologian tiedekunnan vuoden tärkeimpään tutkimustapahtumaan! Kaksipäiväinen tilaisuus on avoin kaikille tutkijoille, opiskelijoille ja yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita bioteknologian, biolääketieteen tekniikan ja kliinisen lääketieteen tutkimuksesta. Ilmoittaudu mukaan koko tapahtumaan tai jompaankumpaan päivään, tai piipahda joustavasti mielenkiintoisiin osioihin ilman ilmoittautumista. Huomioithan, että kahvitarjoilun ja muut tarjoamiset varaamme vain ilmoittautuneille.

• Kuule ja keskustele alan viimeisimmästä tutkimuksesta ja tutkimuksen suunnista!
  • Verkostoidu!
  • Suunnittele yhteistyötä!
  • Tapaa kollegoita!
  • Vieraile yritys- ja/tai posterinäyttelyssämme!

Tutustu MET Tutkimuspäivien ohjelmaan, johon kuuluu:

• kaksi kansainvälistä keynote-puheenvuoroa
  • PIRHA:n keynote-puheenvuoro
  • yli 20 tutkimusesitystä
  • laaja posterinäyttely, jossa posterin tekijät ovat paikalla esittelemässä tutkimustaan
  • yli 20 erillistä pitchausta posterinäyttelyn tutkimusaiheista
  • yritysnäyttely
  • uratapahtuma, joka on erityisesti suunnattu tohtoriopiskelijoille ja postdoceille (varmasti kiinnostava myös perusopiskelijoille)
  • yritysiltapäivä, joka on suunnattu yrityksille ja yritysyhteistyöstä kiinnostuneille tutkijoille
  • erillinen kliinisen tutkimuksen sessio

Lääketieteen ja terveysteknologian tiedekunta, MET

Tapahtuman järjestelytoimikunta asiointiosoitteessa metrd.tau@tuni.fi