Löydä asiantuntija

Etsitkö asiantuntijaa haastateltavaksi? Jotta löytäisit sopivan mahdollisimman nopeasti, kokosimme ajankohtaisten aiheiden tutkijoita otsikoiden alle. Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä viestintään, autamme mielellämme!

Tampereen yliopiston viestintä puh. 0294 520 800, viestinta.tau [at] tuni.fi (viestinta[dot]tau[at]tuni[dot]fi)

Tampereen ammattikorkeakoulun viestintä, viestinta.tamk [at] tuni.fi (viestinta[dot]tamk[at]tuni[dot]fi)

Palvelut medialle

Ajankohtaisia asiantuntijoita

Journalistiikan apulaisprofessori (tenure track) Heikki Heikkilä istuu ja katsoo kameraan.

Tutustu tutkijoihin

Yliopistossamme tehdään monialaista huippututkimusta ja edistetään mitä mielenkiintoisimpia tutkimusaiheita aina journalistiikasta fotoniikkaan. Tutkijamme kertovat lyhyillä esittelyvideoilla lisää tekemästään tutkimuksesta ja miten se muuttaa maailmaa. Klikkaa alla olevaa linkkiä ja anna tutkijoidemme kertoa lisää!

Uusien professorien luennot

Kaikki uusien professorien luennot löydät yliopistomme Youtube-kanavalta. Anna tieteen yllättää!